poniedziałek, 28 października 2013

Nie tylko ciało...




Genialny masaż, całkowite flow, czujesz, że ciało z którym pracujesz potrzebuje 100 procent terapeutycznego odprężenia uzupełnionego głębokim relaksem. Pacjent marzy o „wyłączeniu się na 70 minut”. Twoje odczucia nie ograniczają się tylko do czucia stanu napięcia tkanek miękkich. Wchodzisz na wyższy poziom świadomości. Czas zaczyna płynąc wolniej, to co robisz, zaczyna być jeszcze precyzyjniejsze. Punkt widzenia się poszerza. Zaczynasz widzieć więcej. Zaczynasz być świadom, że pracujesz z mocno wyeksploatowanym człowiekiem,  który potrzebuje regeneracji przed wejściem na nową drogę. Potrzebuje zmiany. Ty Jesteś tego świadom. Nie kontrolujesz tych odczuć, masz wrażenie, że informacje same docierają do Twojego mózgu. Masz też świadomość, że pracujesz tylko z ciałem, a „reszta” opuściła ten byt pozwalając mu na pełne odprężenie. Po prostu czujesz to. Widzisz więcej niż dotychczas, czujesz, że w gabinecie jest energia o której wcześniej tylko czytałeś, a sam jesteś kimś więcej niż tylko terapeutą. Płyniesz, mając wrażenie że to trwa, jesteś na wyższym poziomie świadomości. Wiesz, że istnieje coś więcej

Po zakończonym masażu pytasz pacjentkę, co czuła? „Coś niesamowitego poddałam się w stu procentach, miałam wrażanie, że byłam poza swoim ciałem, obserwowała tę sesję z góry, a moje ciało potrzebowało dokładnie takiej pracy.

Dodamy, że opisany masaż to jeden z ostatnich Muungano Massage. Co więcej, trzy niezależne  osoby potwierdziły dokładnie takie same odczucia. Dziś wiadomo, że „wychodzenie z ciała” jest możliwe, lecz jest to temat TABU.
Temat podejmuje Instytut Roberta Noble. Polecamy dla wszystkich otwartych, których świadomość nie zaczyna się i kończy w ściśle określonych granicach.



Pozdrawiamy
Maciej i Michał

1 komentarz: